ayaamı ye!

çok okunan az yorum alan bılogırım!

24.8.06

özgürüm, çılgınım!

haha! işte özgürüm, çılgınım, şimdi de herkesin bloguna "iyiymiş uheuhe" yazmaya gidiyorum. ayaklarımın, yana açılmış kollarımın, sağa sola özgürce ve çılgınca zıplarken muhtemelen inciteceğim boynumun fotoğraflarıylarıyla dolu daha nice postlar dileğiyle. siz de dileyin, hadi bakiim.

uheuhe!

P.S.: canımsın vintage biscuit! -jelatin hemen atlama canımsın dediysek, çık çık olmaz ki!-

2 yorum var.

Anonymous Adsız diyor ki:

nedir, ne yapılmaya çalışılıyor gene?

başımızda kankalar'dı, q2'ydi falan varken yeni maceralar mı yoksa?

her yere iyimiş, uheuhe! yazmak günde 500 hit, 50 comment almak için yeterli mi sanıyorsunuz?

bir tavsiye; font olarak verdana(13 punto) ve nokta yerine de yıldız işareti(onun bir ismi daha vardı) kullanmalısınız.

bu arada nereden bağlandığınızı farketmedim sanmayın, ayaaınızı denk alın, proxy falan kullanın, ip'nizi gizleyin, ne biliyim bu kadar açık vermeyin;)

3:43 ÖS  
Blogger ayaamı ye! diyor ki:

adresinize bayıldım, öncelikle bunu soylemem lazım, hah şimdi mutluyum.

ben sadece eğleniyorum, http://lafazan.blogspot.com/2006/08/bilogirlari-taniyalim.html adresinde 6.tip bılogır olarak tanımım yapıldığı üzere. vintage'ı seviyorum, o benim canım. jelatin'le henüz tanışmadım ama bakacağız ona da. q2 falan tanımam ama ercan kankalara-hah be missing kişiliği buldum galiba- nasıl üzüldüğümü bir üstteki postta belirttim.

ben de sizin nereden yazdığınızı biliyorum ama bunun için içimde havai fişekler patlamıyor, statcounter sağolsun diyorum sadece. bir de zaten proxy degistiriyorum ama bazen turkiye de cikiyor, simdi tam su an urdunden baglanıyormusum mesela. ya bu urdun savas olan yer miydi, yok o kudus muydu, her neyse.

tavsiyeler icin de sagolun ama unutmayın 13 puntoyla yazıp yıldızımsı şeyden koymak canım vintage'ın bulduğu kırk yıllık bir bılogır adetidir, saygılıyım.

iyi fetisler...

6:54 ÖS  

Yorum Gönder

<< Anasayfa