ayaamı ye!

çok okunan az yorum alan bılogırım!

26.8.06

HOLLANDA BİRİNCİ LİGİNDE PUAN DURUMU. AMA ÖNCE TOPLU SONUÇLAR...

şu reklamlardaki çocuğa sinir oluyorum. şu "turkcell süper lig hiç bitmesin!" diyen çocuğa. topa yapışıp sevgilisinin gitmesine göz yuman çocuğa. aslında geri dönüp topu çocuğun elinden almaya çalışan kıza da sinir oluyorum. topa da hatta, öyle çok aptal görünüyor çocuğun kucağında. eee yani? diyebilirsiniz, diliniz so what?'a da alışmış olabilir. bu da böyle bir "post yarattım bağlayamadım" yazısı işte.

***

dün yaptığım bir yorum iletişimini de sizinle paylaşmak istiyorum bu arada. sadece üstteki konuyla çok boş olacak bu post. jazzetta'daki sondan bir önceki postunda metin-thePoor'un verdiği ve okumamızı rica ettiği yazıları çok uzun ve tam 3 tane oldukları için okuyamamıştım. hatırı kırılmıştı belki ama yine de ona olan güvenimi belirtmek için şöyle bir yorum bıraktım oraya:

* yazıların üçünü de okuyamadım ama sen sevdiysen bence de iyidir, uheuhe!

Comment by ayaamı ye! | 25.08.2006 - 18:17

bu yorumu göndermemden tam 25 dakika sonra ise şöyle bir yorum geldi pek muhterem metin-thePoor'dan:

* Sayın “Ayaami ye!” Bey/Hanım/Yahut-Her-Ne-İse,
1) Bi kere davetsiz misafirlerden pek hazzettiğim söylenemez efenim.
2) “Bla bla, uheuhe!” şeklindeki nidanız hiç de kreatif diil.
3) Emir kipinde nick olmaz, ayıptır ve de yazıktır.
4) Siz Sayın Lafazan’ın “Altıncı Tip Blogger” kategorisine giriyorsunuz anladığım kadarıyla ve ben Altıncı Tip Blogger’a uyuz olurum.
5) Birmilyonculara bakmayınız, onlar sevimli tiplerdi.
6) En fenası da şu: Serdar Açıortay Bey kibin iğrenç ve tiksinç bir fenomene pek bi muhabbet besliyor oluşunuz, beni yüce şahsınızdan tiskindirmiştir.

Bilginize sunulur. Bir daha emir vermeyiniz. Neyi yiyip neyi yemeyeceğim hususunda emir kipinize gereksinimim yoktur efenim. Nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsanız, Reha Muhtarozis Bey öpsün sizi.

Comment by metin-thePoor | 25.08.2006 - 18:42

şimdi kocaman bir özür diliyorum metin-thePoor'dan. izinsizce bloguna girdiğim, yorum yazdığım için. ama bu işin izinli yapılabilmesi ve kendimi affettirebilmek için kendisine teknik destek sunabilirim. belki barışırız. yazıların üçünü de opera, internet explorer ve firefox'ta birer birer başlangıç sayfası yapmaya karar verdim. hatta işte buraya da linkini koyuyorum. ben okumadım, sizler okuyunuz arkadaşlar. gülSHEn, beni duyuyorsan sen okuma, Reha Muhtar öpsün seni, mutlu olun. canım gülSHEn.

işte 3 başucu yazısı:

* bir
* iki
* üç

okuyun tamam mı, bana teselli olur bari. ya metin-thePoor bey bir kerecik yapabilir miyim ya? uheuhe! pardon kendimi tutamadım. utan ayaamı ye!!

8 yorum var.

Anonymous Adsız diyor ki:

Hay Allah! Walla üzüldüm şimdi. Tabii siz benim yazlığın (öyle diyorum ben!) formatını bilmediğiniz için benim sahiden ciddi ciddi kızdığım sonucunu çıkarmışsınız. Halbuki bizde öyle değil işler! Kızmadım. Niye kızayım. Ben sadece küfür (magandalıktan hoşlanmadığım için!), yasaları ihlal (mecburiyettendir bu, yoksa yasalara bayıldığımdan değil!), bi de faşist propagandadan hoşlaşmam! Gerisi bu işin keyfidir, tuzudur, biberidir, domatesidir.

Sizi üzdüğüm için özür diler, yazlığıma her zaman beklerim! Hem iyi bi kolaçan etseydiniz etrafı, görürdünüz, mutfakta neler yaptığımı! Ağızınızın suyu akardı walla! Geliniz, beklerim!

4:53 ÖS  
Anonymous Adsız diyor ki:

Pardon, ekleyeyim: Bir tek Serdar Açıortay konusunda ciddiyim, öyle arabesk yavşaklardan hiç hazzetmem!

4:54 ÖS  
Anonymous Adsız diyor ki:

sevgili ayaamı ye!
her cümlenizden ironi saçılıyor ve bazen hangi yazdığınızda ciddi hangisinde değilsiniz anlayamıyoruz. -belki de size fazla anlam yüklüyoruz- lütfen ironilere kenar süsü yapınız, böylelikle sizi daha kolay anlayabileceğiz. siz ve benzeri bloggerları sevmiyor, okumadan da duramıyoruz. yani bi bakıma bir televole, bir hülya avşar, bir banu alkan gibisiniz.
saygılar.

5:11 ÖS  
Anonymous Adsız diyor ki:

Yaw arada sırada da yorumlara bi baksanız fena olmaz diyorum! Tabii siz ne bileceksiniz postacı yolu gözlemek ne demektir, tahta posta kutusunun içinden görünen zarflara heyecanlanmak ne demektir... İnternet çıktı mertlik bozuldu demiş atalarımız.

Hadi bi cevabi meşaz yazınız ki içim rahat etsin benim de. Vicdan yapmaktan yoruldum şuracıkta.

6:00 ÖS  
Blogger ayaamı ye! diyor ki:

hemen geldim metin-thePoor bey. peki barıştık o zaman, ben de sevinçten göz yaşları dökeceğim nerdeyse, demek ki post yazılarak sorunlar, yanlış anlamalar halledilebiliyormuş. rahatlayınız efendim, bir ohhh diyiniz ve ileride bu anları gülümseyerek hatırlayınız. bu arada benim hiç postam kutum olmadı amcaaa, ühüühü.:'( yani bu son yaptığım ağlama işareti. ühühü de kreativitemin gelişmeye başladığının işareti. :)

sağlıcakla kalınız efendim.

6:06 ÖS  
Anonymous Adsız diyor ki:

Hah yaw! İşte bu gadder.

Yalnız bi sorun var: Bu kutu açılmadıkça son yorumlar görünmüyor. Ne iştir?

7:46 ÖS  
Anonymous Adsız diyor ki:

"başlık çok yaratıcı olmuş :) "

8:49 ÖS  
Blogger ayaamı ye! diyor ki:

metin the-Poor,
sorunu anladım da bende öyle olmuyor, zaten olsa da nasıl çözebileceğimi bilmiyorum, siz kutuyu açmaya devam edin, ben araştırayım bari, ne demişler bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp. çok ayıp, uheuhe!

sevgili ilk anonymous,
ironi, işte sevdiğim sözcük bu. kendisine üniversitedeki amerikan bir hocam "ayraaanik" dediğinden bu yana bir sempati besliyordum bu sözcüğe. ironic'ten yorum alınca ve bugün siz de bu sözcüğe değinince sevgim katlandı. televoleyim ben evet, abur cuburum. evet abur cubur daha sevimli.

ikinci anonymous,
başlık canımız jelatin gibi başlık yazma denememin ilk aşamasıdır, bir önceki postun yorumunda resul balay'ın değindiği bir başlık bu. çok sevdim, alakalı alakasız demeden yapıştırıverdim daha yazıyı yazmaya başlamadan. bence üstte çok güzel duruyor. uheuhe!

11:59 ÖS  

Yorum Gönder

<< Anasayfa