ayaamı ye!

çok okunan az yorum alan bılogırım!

27.8.06

uykusuz gece ve ağır sorular

gece gece uyuyamayan insanın aklına bin türlü şey geliyor. benim de geldi, laptopumun ekranından yayılan ışık odamı aydınlatırken, günlerin özlemiyle ve bir parça umutla canım 1milyon'un sayfasına girdim, ama ne yazık ki gerçekten gitmişlerdi, dönmemişlerdi. işte tam o sırada içimde bir şeyler kıpırdanmaya, sağlıklı düşünme gücümü yitirmeye başladım ve hemen yalnızca içgüdüsel olarak deliler gibi kankalardan birinin profil sayfasını bulmak için bazı bloglardaki yorumlara saldırdım. izel kanka'nın profilini görüntülemeyi başardığımda kafamdaki soru netleşmişti:

"1milyon'un gizli kankası ufuk kanka'ya ne oldu?"

hep 3 kanka dediğimiz canım insanların dördüncüsünün adı da 1milyon'un team member'ı olarak geçiyor, ancak profil sayfasına ulaşılamıyor ve 1milyon'un yayın hayatı boyunca hiç adı anılmıyordu, gerçek neydi ne olmuştu? 1milyon organize suçlar kapsamında incelenebilir miydi? işte şöyle gezip, böyle tozup tam yorulamadığım, ayaklarımla aramın pek iyi olmadığı bu gece düşündüklerim. bu sorular bile bana ağır geldi aslında. ben bhiç böyle değildim, neler oluyor bana? şimdi biraz vintage okuyup uyumak istiyorum. belki normale dönerim. ufuk kanka, lütfen rüyama girme, korkarım. uheuhe! bile yapmıyorum dikkat ettiysen.

P.S.: q2, bu postumu istersen alabilir, kenarlarını süsleyip bana geri verebilirsin. canım q2, "bence süper bi blog" yorumun hep gözlerimin önünde.

0 yorum var.

Yorum Gönder

<< Anasayfa