ayaamı ye!

çok okunan az yorum alan bılogırım!

27.8.06

allahım ne sevimli ayak, ne sevimli kedi!


ben kedileri çok seviyorum, çöpün yanında gördüklerimden bir iki tane almak istiyorum her gün. ben ayakları da çok seviyorum, bazı ayakları tabii. ben gettyimages'i de çok seviyorum. sayfanın üstündeki ayaamı ye! yazılı şey için de wordpress'in stripe temasını çok seviyorum. aslında kutu içinde kırmızı çarpı yapsam benimkinde de fena durmaz galiba. ah vintage tüm güzel şeyleri bizden önce düşünmek zorunda mıydın?

P.S.: ah jelatin ne şanslısın, bugün akşam serdar ortaç konseri varmış ankara'da. koşa koşa gelsem keşke. serdar'ı görürsen benden selamlar, bir kere de öp tamam mı jellajella, ama bir kere başka yok, uheuhe! canım serdar ortaç. (metin-thePoor bey, sakin efendim sakin...)

11 yorum var.

Blogger ---OPTiO--- diyor ki:

yazik cok yazik....aciyorum sana...zavallisin cünkü....

6:20 ÖS  
Anonymous Adsız diyor ki:

alakası yok ama bir şarkı sözü hatırladım, bak şöyle bir şeydi;

bizden nefret edebilirsin
fakat ama asla acıma
sana sevdanın yolları
bizim yolumuza karışma

çok slow bir parçaydı, duygulandım birden.

6:39 ÖS  
Blogger ayaamı ye! diyor ki:

sayın optio ve eysean,
ikinize birden cevap vermiş oluyorum ama kusura bakmazsınız umarım, ben kibar bir bılogırım, uheuhe! sizden sadece bu cevabımın sonunda vereceğim sayfaya gidip ilk iki yorumu okumanızı istiyorum, zira ben onları okuyup ona göre davranıyorum da. sayfa tanıdık da gelir şimdi size: http://eysean.blogspot.com/2006/08/mkemmel-miyim-hayr.html#comments
kızmazsanız ikinizi de öpüyorum, şalap şulup, uheuhe!

ismail yeka,
çok sevdim şarkı sözünü. serdar ortaç mı söylüyordu bunu, söylemiyorsa bence söylemeli. hem ağlayacak bir şarkı da bulmuş olurum, ama içimden hep uheuhe! yazmak geliyor, böyle ağlanmaz kiii.

7:24 ÖS  
Blogger ayaamı ye! diyor ki:

eysean,
canımsın, seni çok seviyorum! uheuhe!

12:03 ÖÖ  
Anonymous Adsız diyor ki:

Yaw kardeşim size niye kızıyo bu insanlar acep? Anlamadım gitti... Size kızılsa kızılsa, o iğrenç ve tiksinç ve de aşşağılık Serdar Açıortay Bey yüzünden kızılır.

12:37 ÖÖ  
Blogger Aleksi diyor ki:

dzzzt, hebele
sevdim burayı nedense.
Fekat ne işe yaraycak en sonunda bu çaba, orasını çözemedim.
Yani bir gün o dalga geçtiğin (vintaj, jelatin mtld denen) insanlar (kendilerini şimdiye dek bir kere bile pkumuşluğum yoktur)(fakat bloglarına girip resimlere bakmışlığım vardır)(evet bence de olmaması gereken bloglar)sırf sen böyle bir blog yaptın diye, yazmaktan vageçerlerse işte o zaman başarılı olacaksındır. Ki bu dediğim türkiyenin arjantini yenmesi gibi birşey olmaktadır.

Son olarak, sadece ayak fotoğraflarına mı kılsınız yoksa ayakkabı fotoğraflarına karşı neler hissediyorsunuz? (soru cümlesini tam yapamadım fekat siz anlayacak kadar zeki birine benziyorsunuzdur)

Bi de ben bi daha buraya gelip bu komente yazacağıın muhtemel bir cevabı okur muyum bilmiyorum. O yüzden illa cevap yazacaksan bir şekilde beni "işte bak yazdım" şeklinde haberdar eden bir yoldan yazarsan memnun olurum.

3:54 ÖS  
Blogger ---OPTiO--- diyor ki:

aciyorum sana , hepsi bu...

metin-thepoor : sizin ecemice gibi dogru kisilerin bloguna yazdiklarinizla, burdakiler arasinda daglar kadar fark var...sasirdim...

5:20 ÖS  
Anonymous Adsız diyor ki:

pek muhterem ayağımı ye (bu hitap sonrası sen gibi güldüm sakın çaktırma)
çok çetin bir yola girmişsin çoookkk..dava büyük hade bakem :P
ben seni tanımıyorum ama valla tanımıyorum kaderim elindeki allaha yemin (ama bu cümleyi de annamayacaklar salla) gene senin gibi gül bu komentin sonunda

5:38 ÖS  
Anonymous Adsız diyor ki:

bi deee
şu avatarlardan:
yan profil,
yelkenli,
ayak, (ama ayakkabılar değil hele ki konvers,samoa hiç değil)
kediler
kaaaç
sakın arkana bakma

5:40 ÖS  
Blogger ayaamı ye! diyor ki:

metin-thePoor beyciğim,
psikolojim bozuldu insanların bana kızmasından. ühüühü!'yle uheuhe!'yi yanyana yazar oldum efendim. ama içimde hep uheuhe! var, müsterih olunuz efendim.

su,
evet biliyorum canım ya, benim en güzel yanım uheuhe!'m. buna bayılan bayılana. yaşasın yansıma sözcükümsüler!

alx,
ben bu kadar kardeşlikten yana olan bir insanken, vintage'ıma, matilda'ma, jellajella'ma bayılırken onların blog yazmayı bırakmalarını nasıl isteyebilirim? ben üzüntümden yaşayabilir miyim böyle bir şey olsa? türk bılogır camiası nasıl sarsılır tahmin edebiliyor musunuz? ben bılogır aleminde onulmaz yaralar açılsın ister miyim? lütfen lütfen bir daha böyle şeyler söylemeyiniz, inanın ağlıyorum şu an. sizi seviyorum matilda, jelatin, vintage ve diğerleri. optio-eysean ikilisi, sizi de unutmadım, sizi de çok seviyorum. bonus insan ecemice seni de seviyorum. uheuhe!

daha da muhterem pass ya da passi,
ben de seni tanımıyorum, ama o sözleri anladım, çok düşündüm çevremdeki insanlara sordum ama sonunda galiba anladım. ben kimseden kaçmak istemiyorum pass ya da passi, herkesi sevip birlikte serdar ortaç, gülSHEn konserlerine gitmek, spagetti yapıp kedi sevmek istiyorum. kolkola girip "biz biz bılogırız, önümüze gelene çarpaarız" oynamak istiyorum. ben buyum pass ya da passi, buyum. yaşasın ben! uheuhe! (yok yok narsist falan değilim.)

6:32 ÖS  
Blogger ayaamı ye! diyor ki:

su.,
bence de, bence de!

5:31 ÖS  

Yorum Gönder

<< Anasayfa