ayaamı ye!

çok okunan az yorum alan bılogırım!

28.8.06

canım kardeşlerim!

az önce aldığım maille öğrenmiş ve sizlere de bildirmiş oluyorum ki artık ayaamı ye! de bir blog kardeşi. çok sevinçliyim, içimde havai fişekler patlıyor, inanın bu yazıyı yazarken bile arada bir kalkıp oley! nidalarıyla koşup koşup duruyorum. dünya başka güzel görünüyor şimdi gözüme. siz de sevinin ey yüce insanlar. bağrınıza basın yeni kardeşinizi, 6. tip olmamın sizde yarattığı hangi duygu varsa onunla sarılın bana. gelin beraber ayaklarımıza bakalım, fotoğraflar çekelim. diet cola içelim sizinle, eller havaya yapıp yükses sesle "binlerce dansööözz varr"ı söyleyip komşuları rahatsız edelim, şikayete gelenleri de içeri davet edip gelmeyenin evine adsız ayak fotoğrafları yollayalım. konfetiler saçalım, coşalım coşturalım. teşekkürler blog kardeşliği. teşekkürler canım kardeşlerim. duygulanıp mutluluktan ağlamak istiyorum ama sürekli koşup bağırmak, gülmek geliyor içimden. umarım ben de bir gün duygulanıp ağlayabilirim. bir bakayım serdar ya da gülSHEn'in ağlatabilecek şarkısı var mı?

9 yorum var.

Anonymous Adsız diyor ki:

bi blogta bu kadar ironi,beni bile aştı valla :)

4:51 ÖS  
Blogger ayaamı ye! diyor ki:

ironic,
bunu bir iltifat olarak kabul ediyorum. ironiye ihtiyaç duyduğunuz anlarda postlarım emrinizdedir. ayraaanikk, uheuhe!

5:24 ÖS  
Anonymous Adsız diyor ki:

fotoğraftaki 26 numaralı çıtır eleman sizseniz sizinle tanışmak, mutlu bir beraberliğe yelken açmak istiyorum.

teklifimi kabul ederseniz beni 112'den arayın, sizi bu hayattan kurtarayım.

6:25 ÖS  
Blogger ayaamı ye! diyor ki:

testesteron mahmut,
ben fotoğraftaki sağa sola uçusan renkli konfetilerim efendim, göbeği açılmış her iki kızın göbek delikleriyim, görünmeyen ayaklarım. 26'nın 6'sıyım. 6 tip bılogır olayı hani, uheuhe!

(ya canım, bu arada ben aradım 112'yi de testesteron yok felan dediler, sen numarayı bi daha.. hı? olmazsa ben bi mail, msn felan.. hı, ha?, tamam?)

7:50 ÖS  
Blogger blacklebron diyor ki:

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

11:57 ÖS  
Blogger ayaamı ye! diyor ki:

23.ℓєвяση,
konfetiyim dedim ya, nasıl mutlu olmam? çok çok mutluyum, seni de mutlu ettiğim için daha da mutlu oldum şimdi. yaşasın blog kardeşliği!

12:01 ÖÖ  
Blogger NoktasizvirguL diyor ki:

O piti piiiiti, karamela sepetiiii, terazi lastik cimlastik...

Neyse efendim bu blogkardeşliği neden bana yollamıyor şu maili. Yaklaşık iki ay oldu yahu.

4:46 ÖS  
Anonymous Adsız diyor ki:

kardeşim benimmm....

sen de mi aramıza katıldın..hoş katıldın...ben de yeni katıldım ama bu kardeşlik vasıtasıyla bloguma ziyarete gelen kimse yok:)) kardeşlerimiz vefasız çıktıktan sonra kime ne diyelim, değil mi ama?
neyse ama gördün bn onlardan değilim, geldim seni buldum..gel bi öpeyim seni:))))

8:11 ÖS  
Blogger ayaamı ye! diyor ki:

herneyse,
canım kardeşim! hoşbulduk, çok hoş bulduk. beni nasıl mutlu ettin anlatamam. değerini anladım inan ki, kimse gelmese bloguna ben gelirim artık. ben de öpüyorum seni, yalap şalap, uheuhe!

12:12 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Anasayfa